Dia naplója

Ezt a blogot azoknak írom, akik fontosak számomra és sajnos nem lehetnek velem az 1600 km-es távolság miatt.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Jol indul a het...

2010.01.25. 22:00 | Dajana | komment

Hetfo este melo utan indultam haza, es ezuttal kivetelesen London Bridge allomason akartam felszallni a vonatomra. Mar csak par perc kellett volna, mikor megszolalt egy bazi hangos veszjelzo es mondtak a hangosbemondoban, hogy veszhelyzet van, mindenki azonnal hagyja el az allomast. Ekkor megindultak az utasok a kijarat fele, az utcat elarasztotta az embertomeg. Buszra eselytelen volt szallni, mert mindenki azzal akart menni. Tiprodtam egy kis ideig, majd eszrevettem, hogy bizony a metro nincs lezarva/kiuritve, csak a vasutallomas! (Viszont ugyanott van a bejarat.) Miutan mar lent voltam a metroban, akkor hallottam, hogy egy gazdatlan, "gyanus" taska/borond miatt volt a hiszteria. Mindez azutan, hogy a napokban a terrorfokozatot feljebb emeltek egy szinttel, jelenleg a masodik legnagyobb fokozaton van. Ebbol mi, az atlagemberek csak annyit latunk, hogy sokkal tobb rendor van az utcan.

Aznap megint 2 oramba telt, hogy hazaerjek...

A bejegyzés trackback címe:

https://dialondon.blog.hu/api/trackback/id/tr901706518
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása