Dia naplója

Ezt a blogot azoknak írom, akik fontosak számomra és sajnos nem lehetnek velem az 1600 km-es távolság miatt.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Amikor önként vetjük alá magunkat a kínzásnak

2010.05.08. 19:00 | Dajana | komment

Elég csak egyetlen szót mondanom: gyanta.

Minden nő rémálma. Magamnak is csináltam már jó párszor, több-kevesebb sikerrel, de ezúttal rábíztam a melót egy kozmetikusra. Találtam egy magyar lányt az isten háta mögött eldugva Harrow-ban, és bejelentkeztem hozzá egy teljes láb + bikinivonal gyantára. Ennél fájdalmasabb dolog már rég történt velem! A lábam annyira nem is fájt, de a bikinivonalnál szinte a falat kapartam. Csak úgy tépkedte rezzenéstelen arccal a papírcsíkot, semmi perc alatt kész is volt. Nekem valószínűleg azért tart 2 óráig a mutatvány, mert minden tépés után nyüszítek negyed órát és lelkileg fel kell készítenem magam a következő tépésre.

20 perc alatt teljesen végzett velem, de nem voltam elégedett az eredménnyel. Tele voltam gyantamaradványokkal, és nem is szedte ki rendesen a szőrt mindenhol. Este fürdés után, meg miután megnyugodott a bőröm, át kellett mennem a legyantázott területeken epilátorral. Ezért kár volt kiadni 20 fontot. Ráadásul másfél óra volt az út oda, ugyanannyi haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://dialondon.blog.hu/api/trackback/id/tr452000444
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása